پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

فرزند ایران زمین

دزد گوشی بابایی

1390/9/30 9:35
نویسنده : محمد جلیلی
222 بازدید
اشتراک گذاری

شاید این موضوع ربطی به نی نی مون نداشته باشه اما خواستیم یه درد دلی با نی نی مون کرد باشیم .

چند روز پیش گوشی بابایی رو دزدیدن من زمانی متوجه شدم که دیگه رسیده بودم خونه و از این متعجب بودم که چرا با اینکه من کمی تاخیر داشتم چرا زهره جون به من زنگ نزده قافل از اینکه گوشیمو دزدیدن زود به زهره جون گفتم با گوشی خودش گوشی منو مکان یابی کنه تا حدودی هم موفق شده بودیم و اون رو از آزادی تا پایین یافت آباد نزدیک پارک نرگس کوچه تورانی مکان یابی کردیم اما به انجا که رسیدیم گوشی خاموش شد و ما دست از پا دراز تر برگشتیم شب سختی بود اما سعی کردم به روم نیارم تا زهره جون و تو که تو دل مامانی بودی زیادتر ناراحت نشید . روز بعد هم رفتیم شکایت کردیم تا ببینیم چی میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علی یه دونه
4 دی 90 0:07
سلام ممنون از اینکه به وبلاگ علی کوچولو سر زدین و با نظر قشنگتون وبلاگو مزین کردین منم با افتخار لینکتون کردم