پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

فرزند ایران زمین

كله پاچه خور حرفه اي

1390/11/5 11:38
نویسنده : محمد جلیلی
222 بازدید
اشتراک گذاری

اين روزا كار ما شده اجابت ستورات ماماني، ساعت 12:30 (ظهر )هوس كله پاچه كردن اخه بابات خوب مامانت خوب ساعت 12:30 كله پاچه؟ خلاصه ما هم گفتيم چشم و راه افتاديم.

اولين طباخي"

من :آقا كله پاچه داريد ؟

آقاهه: نه قربون ساعت 4

دومي"

من:آقا كله پاچه داريد؟

آقاهه: الان نه داشم ساعت 4:30

پنجمين طباخي"

من: آقا كله ......

آقاهه: صبح بخير 3 و4 ساعتي دير پاشودي

واما ششمين طباخي

من كه از تيكه خوردن صنف طباخها لبريز شده بودم با يه حال خجول

گفتم :آقا كله پاچه داريد( منتظر تيكه خوردن بعدي بودم كه ....)

آقاهه گفت: زبون ، مغز ، چشم مونده بسم الله

منم ديگه معطل نكردم زود گفتم مامانيت بياد از ماشين بيرون و به قول عمو ميلادت كلپچو(مخفف كله پاچه) بزنه به بدن ؛ ماشاالله مامانتم كله پاچه خور حرفه اي...... نوش جان مامانيقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مسافر كوچولو
5 بهمن 90 11:48
بابايي مواظب مامان نيني باش .زياديش برا مامان و نيني خوب نيست ممكن فشارش بره بالاها با اجازه لينكتون ميكنم دوست داشتين مارو هم لينك كنين