پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

فرزند ایران زمین

اعتقاد

1390/11/15 16:20
نویسنده : محمد جلیلی
421 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه بازی پرسپولیس و استقلال بود و تیم ما تا دقیقه 80 از حریف 2 بر 0 عقب بود منو اگه کارد       می زدی بابایی خونم در نمیومد آنقدر عصبی بودم تا اینکه مامانی تا حال منو دید دست از تلفن بازی برداشت اومد نشست پا تلویزیون که مطمئنم کار تو بود که مامانی رو کشوندی پای تلویزیون و همین که شماها نشستید گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگل گل زدیم آره گل اول، من در حال خوشحالی بودم که، گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگل گل دوم وای عجب بازی، عجب قدم خوشی دارید تو و مامانی ماشاالله چشم حسود کور، و حالا بازی 2 بر 2 شوده بود نفسم دیگه بالا نمیومد و من دیگه فکر می کردم بازی مساوی تموم میشه اما این آخر کار نبود تو دقیقه 92 گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگل بله گل سوم پرسپولیس زلزله زده شد و این    نعره های من بود که داشت خونه رو می لرزوند(و اینجا جا داره از تو و مامانی و همسایه ها بابت خوشحالیم و اون سروصداها معذرت خواهی کنم) وای پسرم چه بازی قشنگ و دلچسبی بود پرسپولیس که قبلا سابقه 9 نفره نباختن به استقلال رو داشت حالا 10 نفره استقلال رو به خاک سیاه نشوندو این برد 3 تا کلید داشت .

1. قدم تو و مامانی

2.دنیزلی با تعویضهای طلاییش(مهدوی کیا ، رایمون زاید و بادامکی )که پاس گل دادن و زاید که 3تا گل زد

3. رایمون زاید فوروارد جدید (که هت تریک کرد)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)