پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرزند ایران زمین

چهارشنبه سوري

1390/12/23 17:25
نویسنده : محمد جلیلی
237 بازدید
اشتراک گذاری

خوب بابا جون امشب شب چهارشنبه سوري هستش كه شما هنوز تو دل مامانيت هستي

چهارشنبه سوري الانا زياد قشنگ نيست همش ترقه و نارنجك سر وصدا واي از دست اين مردم بي فرهنگ كه اصل خودشون رو فراموش مي كنند

زمانه ما آقا پرهام چهارشنبه سوري معني ديگه اي داشت ما با بچه محلامون مي رفتيم روز قبل از چهارشنبه سوري دنبال چوب و تير تخته و بوته و بعد دونگي پول مي گذاشتيم و اركست مي آورديم دور آتيش تو محل ميزديم و ميرقصيديم از رو آتيش مي پريديم حتي از محله هاي ديگه ميومدن محل ما، محل ما هم بابا جون دهكده المپيك بود كه هنوزم بابابزرگ و مامان بزرگ  اونجا هستن اينارو گفتم چون دلم هواي قديم و كرد بعدشم به شما بگم و فرهنگ سازي رو از الان براي شما انجام بدم كه فرهنگ ما ترقه نارنجك نداره فقط يه اتيشه و اين جملات (زردي من از تو سرخي تو از من)  همچين چيزايي بعدم از رو آتيش مي پريدن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان طاها
23 اسفند 90 17:30
یه سوزن دو سوزن سه سوزن دوستت دارم بزار همه بسوزن.
بابای ارنواز
6 فروردین 91 14:18
بابای پرهام یعنی تو ترقه نمیزدی؟!!!!!!!!!!!!!!!! بعد هم حتما چادر سرت می کردی و می رفتی قاشق زنیژ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!