پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

فرزند ایران زمین

معني نام پرهام

1391/2/16 17:11
نویسنده : محمد جلیلی
50,913 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام به معني فرشته خوبي است و يكي از قديمي ترين نامهاي پارسي باستان و همچنين نام پارسي و

كهن يكي از پيامبران اوللعزم است، قبل از آنكه با نام حضرت ابراهيم و از طريق قرآن به ايرانيان معرفي گردد .

نكته براي آقا پرهام جليلي، ما براي انتخاب اسمت هم خيلي تحقيق كرديم و زمان گذاشتيم پس از الان ياد

بگير كه براي همه كارهات تحقيق و مشورت كني و كارهات با برنامه باشه. چشمکلبخند

پسندها (1)

نظرات (8)

mohsen
27 دی 91 22:25
پرهام کوچولو اسم قشنگ پسر ما هم پرهام مهرداد .مثل خودت ناز .خیلی دوستت داریم از دور میبوسیمت.
پرهام
4 آذر 92 0:08
خیلی ازت خوشم اومد کارت حرف نداره من پرهام خلیلی هستم
محمد جلیلی
پاسخ
ممنون از لطفت پرهام جان زنده باشي
ایدا
3 بهمن 92 17:21
سلام پسرت خیلی با مزه از سایته خوبت ممنونم سایتت خیلی قشنگه موفق باشی و من اسمه دوست پسرم پرهامخ
محمد جلیلی
پاسخ
🇵🇦
پرهام
28 اسفند 92 11:44
سلام پرهام کوچولو من هم اسمم مثل تو پرهام است امیدوام همیشه سلامت باشی
محمد جلیلی
پاسخ
🌹
ساناز
13 خرداد 93 16:59
خیلی خوب بود دوس داشتم.البته چون اسم رفیقمم پرهامه هاااااااا
محمد جلیلی
پاسخ
سپاس
کاظم
29 تیر 93 16:29
kheili agha parham shoma khoshgeleh eshakah hamash salemo salamat basheh
محمد جلیلی
پاسخ
🌹
ارام جون
9 آبان 93 14:27
عالیههههههههههههه عزیزم نازی چ قدر تو تبریک میگم اسم نازی داره جوجوی من
محمد جلیلی
پاسخ
🌹
الینا
15 آبان 93 20:22
پرهام جان 120 ساله بشی زیر سایه پدرو مادرت باشی ممنون همچنين